Creațiile sunt expuse în vitrina magazinului din Cluj: Str. Ștefan Octavian Iosif 1-3 (Intrarea prin Str. Regele Ferdinand).

NANI - Night After Night Indispensable

Mirela Grindean

  0751906148

  @nani_pajamas

 nanipijamas@gmail.com

  NANI - Night After Night Indispensable

  www.naninight.ro

NANI - Night After Night Indispensable

by Mirela Grindean

Interviu de Gianina Corondan pentru YOKKO
www.gianinacorondan.ro


G: Ce meserie ai și cum ai ajuns la design?

M: Vin din domeniu stomatologic, practic nici o legătură cu design-ul. La design am ajuns firesc, era cu mine de când eram copil și le făceam haine păpușilor, iar mai apoi toate ideile mele erau puse în practică de mama mea care-mi făcea haine, ea fiind pasionată de croitorie.

G: Cum ai descrie produsele tale? Ce se detașează la ele?

M: Produsele NANI, așa cum reiese din nume Night After Night Indispensable, sunt versatile, nu sunt doar pijamale, pot fi purtate oricănd, pot fi o ținută superfashion la un cocktail, pe stradă sau în living.

G: Cum este o zi împlinită pentru tine?

M: O zi împlinită e aceea zi în care reușesc să fac tot ce mi-am propus și de obicei îmi propun multe, poate prea multe.

G: Care a fost cea mai mare reușită a ta din domeniul designului?

M: Cea mai mare reușită este colecția NANI SS/2020. Colecție în care am colaborat cu Maria Brudașcă, o ilustratoare/desenatoare foarte talentată și astfel una din dorințele mele de a colabora cu alți artiști și a fi o comunitate, s-a împlinit.

G: Care este portretul clientului tău?

M: Clientul Nani este îndrăzneț, colorat, cu dorința de a se diferenția de mulțime, preocupat de look-ul său atât acasă cât și pe stradă.

G: Cum ți-ar plăcea să arate piața de design național și internațional?

M: Mi-aș dori ca piața națională să arate precum cea internațională,  adică sa avem un public mai receptiv/educat în domeniul fashion design-ului.

G: În ce măsură apreciază românii ceva “made în România”? Dar străinii?

M: Românii apreciază “made in Ro” în măsura în care au fost educați să o facă. În perioada comunistă eram încurajați să fim egali, să nu ieșim în evidență, mai apoi am fost liberi și bombardați cu marile brand-uri internaționale. Era cumva firesc să ne dorim tot ce vedeam “dincolo” doar că în paralel cu asta era necesar să se pună accent pe educația și aprecirea  designului, încă din școală.

G: Cum ți-a fost în carantină? În ce fel a afectat munca ta de designer?

M: Pentru mine în carantină a fost foarte bine, atunci când unii renunțau eu am făcut invers, am deschis showroom-ul NANI, am lansat site-ul și noua colecție. Evident îți trebuie puțină nebunie să faci asta dar eu sunt o persoană căreia îi plac provocările.

G: Ce ți-ar plăcea să spună lumea despre Vitrina YOKKO, împodobită și cu produsele create de tine? Cum ai vrea să reacționeze? Ce ai mai adăugă?

M: Aș dori să rămâna cu produsele în minte și să-și dorească să plece acasă cu  produsele designerilor prezenți în vitrina YOKKO.

Mi-aș dori ca proiectul să fie prezent în continuare în magazinele YOKKO.

© 2020 YOKKO. Toate drepturile rezervate. Developed by Web Future