Creațiile sunt expuse în vitrina magazinului din Cluj: Str. Ștefan Octavian Iosif 1-3 (Intrarea prin Str. Regele Ferdinand).

Creativă și fără rigori estetice, Candy Heart este un personaj imaginar, veșnic indragostită de muzica alternative a anilor 90/20. Într-un context estetic ce tinde spre uniformizare, C-H își dorește să aducă un vânt al schimbării în silueta casual, dând naștere unui look particular, eclectic, ce îmbină nostalgia poetică a unor timpuri trecute cu un stailing atipic ce încorporează juxtapuneri de texturi și volume. Atemporal și liber C-H, este un brand desprins din versuri punk, grunge.

Adresa atelierului : Str.Eroilor, nr.42, ap.2, Cluj-Napoca

Candy Heart

Alexandra Cosnarovici

  0745500688

  @alexandracosnarovici

  Candy Heart

Candy Heart

by Alexandra Cosnarovici

Interviu de Gianina Corondan pentru YOKKO
www.gianinacorondan.ro


G: Ce meserie ai și cum ai ajuns la design?

A: Sunt designer vestimentar, meserie la care am ajuns prin urmarea facultății de Arte și Design din Cluj-Napoca.

G: Cum ai descrie produsele tale? Ce se detașează la ele?

A: Casual, lejere, inspirate din zona muzicii alternative, o siluetă particulară poetică.

G: Cum este o zi împlinită pentru tine?

A: O zi în care percep o evoluție, în ceva, orice.

G: Care a fost cea mai mare reușită a ta din domeniul designului?

A: Faptul ca am reușit să mă desprind de statutul de angajat în cadrul firmelor ce produc articole vestimentare, în România.

G: Care este portretul clientului tău?

A: Cineva care folosește vestimentația ca o modalitate de a se transpune într-o anumită stare, de regulă desprinsă de banalitatea și trivialul peisajului românesc.

G: Cum ți-ar plăcea să arate piața de design național și internațional?

A: Din punctul meu de vedere, ceea ce-i lipsește pieței românești este diversitatea și totala lipsă de autenticitate a majorității.
Piața internațională nu pot să spun că o cunosc așa de bine încât să formulez o opinie.

G: În ce măsură apreciază românii ceva “made în România”? Dar străinii?

A: Cred că lucrurile fabricate în România sunt în mare parte apreciate datorită faptului, că a rămas un fel de nostalgie a timpurilor trecute, a lucrurilor bine făcute în ,,întreprinderile patriei”. Mai este o categorie care apreciază produsul intern din dorința de a susține dezvoltarea lui, acesta fiind încă într-o mică măsură prezent pe piața în comparație cu brandurile internaționale. Oricum procentajul celor care cumpără produse fabricate în România, mai ales cele de nișă, unicat sau serii mici este încă unul destul de mic, probabil datorită  competiției mari care există în raport cu articolele venite de pe piața externă.

G: Cum ți-a fost în carantină? În ce fel a afectat munca ta de designer?

A: Perioada de carantină, pentru mine a venit ca un repaos, care mi-a permis să mă reorganizez. Oricum nu carantina a fost o problemă, ci perioada care urmează de acum în colo, perioada care, cred că se va prelungii destul de mult și va distruge micile afaceri.

G: Ce ți-ar plăcea să spună lumea despre Vitrina YOKKO, împodobită și cu produsele create de tine? Cum ai vrea să reacționeze? Ce ai mai adăugă?

A: De regula sper ca produsele care le prezint într-un anumit context, să oprească măcar pentru o secundă privirea spectatorului. Nu am pretenția să le aprobe sau nu ca stil personal, dar îmi doresc totuși să le ia în considerare să se gândească măcar la ce ar vrea ele să transmită.

G: Cum va arăta lumea modei în viitor?

A: Nu știu, nu prezic viitorul cu toate ca am o pasiune pentru tarot.

© 2020 YOKKO. Toate drepturile rezervate. Developed by Web Future