Oamenii cu idei poarta sosetele noastre.
Scopul nostru este unul simplu. Ca toti oamenii inteligenti si plini de imaginatie sa ne poarte sosetele. Ne-am gandit ca sunt potrivite pentru orice situatie in care, oamenii despre care va vorbeam, vor avea succes in fata celorlalti. Si pentru ca suntem diferiti unul fata de celalalt, pentru ca avem idei si gandim, pentru ca reusim in tot ceea ce intreprindem, la randul nostru incaltam sosete cu personalitate, colorate si haioase. Suntem alaturi de fiecare dintre voi, a celor care incearca sa creeze o lume mai buna si mai frumoasa, un punct de sprijin prin culoare si indrazneala.

Bogdan Voiculescu

Madam Mitza

Interviu de Gianina Corondan pentru YOKKO
www.gianinacorondan.ro


G: Ce meserie ai și cum ai ajuns la design?

B: Sunt DESIGNER. Cu diplomă 😊. Am terminat Liceul de Arte Plastice Nicolae Tonitza și Facultatea de Design din cadrul Academiei de Arte Nicolae Grigorescu.
La Design, sau ma rog la Arte, am ajuns cu ajutorul unei prietene din copilarie. Ea era la liceu, la Nicolae Tonitza, iar eu terminam clasa 8a și vroiam să dau la liceul de aviație. Vroiam să fiu pilot pe avioane de armată 😊 Dar ea nu și nu, și pentru că examenul la arte se ținea cu 2 săptămâni mai devreme față de restul liceelor, am zis de ce nu. Să încerc. Bine, eu de câțiva ani buni eram și la Școala de Arte a sectorului 3 unde făceam desen, picture, modelaj, mărtișoare..etc 😊 Și uite așa am ajuns să fac 10 ani de arte.

G: Cum ai descrie produsele tale? Ce se detașeaza la ele?

B: Șosetele Madam Mitza sunt unice. Din punct de vedere al design-ului vorbesc. În rest sunt șosete așa cum le știm noi. Bumbac plus încă două ingrediente pentru ca șoseta să arata bine și să fie elastică. Am norocul de o “șosetărie” cu experiență. Șosetăria este fabrica unde le produc. Sunt oameni profesioniști care știu să fabrice șosete. Conceptul, ideea de a pune în realitate un desen.

G: Cum este o zi împlinită pentru tine?

B: Să știu că fii-mea este liniștită, că a petrecut o mare parte din zi cu mine, să fi luat cele 3 mese în familie, să fi avut timp și pentru sport și nu în ultimul rând să știu ca am făcut și astăzi câțiva clienți fericiți.

G: Care a fost cea mai mare reușită a ta din domeniul designului?

B: Sincer să fiu nu am o reușită recunoscută la nivel național-internațional. Poate doar brandul Madam Mitza care zic eu este destul de cunoscut în România. Este singura reușită, așa la nivelul meu, pe care am început-o de la zero și am adus-o unde este în acest moment. În rest au fost multe proiecte de design – graphic design.

G: Care este portretul clientului tău?

B: Un om cu idei, cu umor și cu o permanentă sete de cunoaștere. O persoană proactivă, sociabilă, cu școală și care știe ce îsi doreste de la viață. Independent financar, cu perspectivă în afaceri.

G: Cum ți-ar plăcea să arate piața de design național și internațional?

B: Mult mai activă pe plan național. Adică să se întâmple mai multe lucruri în zona design-ului. Mă gândesc că noi nu avem încă, sau cel puțin nu știu eu, un domeniu al design-ului de produs. Noi ca țară, industrie. etc.
Internațional nu știu să vă spun. Eu cred că internațional piața design-ului este undeva cu cel puțin 100 de ani înaintea noastră. Dacă nu cu mai mult.

G: În ce măsură apreciază românii ceva “made in Romania”? Dar străinii?

B: Cred că străinii mai mult. Mentalitatea lor, fie că sunt europeni sau de pește ocean, este, în ceea ce privește economia, moderat naționalistă. Nu mai spun că italienii cumpără doar “made in IT” 😊.
Românii sunt puțini, încă, care apreciază “made in Ro”. În rest, majoritatea, se îmbracă de la Zara și H&M. Atât știm, deocamdată.

G: Cum ți-a fost în carantină? În ce fel a afectat munca ta de designer?

B: A fost destul de dificil pentru că sunt un om foarte activ. Dar a compensat cu petrecerea timpului împreună cu familia.
Ca designer am fost afectat. Toate proiectele în care eram implicat au fost stopate. Lumea s-a oprit 😊. Dar și aici a fost o compensare. Mi-am redescoperit plăcerea și dragostea pentru desen și pictură.

G: Ce ți-ar plăcea să spună lumea despre Vitrina YOKKO, împodobită și cu produsele create de tine? Cum ai vrea să reacționeze? Ce ai mai adăuga?

B: Probabil că m-ar unge pe inima atunci când un cunoscut sau chiar un necunoscut să îmi spună că mi-a zărit sosetele în vitrina YOKKO. Mi-ar plăcea ca românii, bucureștenii, să se laude cu branduri românești pe care le poartă. Să fie mai activi în promovarea brandurilor noastre, autohtone. Mi-ar plăcea ca atunci când cineva zărește vitrina YOKKO să fie mândru că este român și să împrăștie vestea cât mai rapid 😊.
Aș face, cel puțin în vitrina magazinului YOKKO din Victoriei,  un CENTER POINT (vizual) care, discret și cu bun simț, să cheme oamenii de pe stradă sau să le genereze un INTERES INSTANT.

G: Cum va arăta lumea modei în viitor?

B: Dacă șansele de a deveni cunoscuți ar crește exponențial, pentru tinerii noștri artiști în moda și design, atunci lumea modei ar deveni o parte din viața noastră. Va fi colorată. 😊

© 2020 YOKKO. Toate drepturile rezervate. Developed by Web Future