Marca YOKKO


Simplitate. Calitate. Eleganta. 3 elemente pe care mizeaza orice doamna YOKKO.

YOKKO Fashion este o companie romaneasca de productie si retail de imbracaminte pentru femei, infiintata in 1997. Sediul central este in Bucuresti.

Business-ul a inceput in urma cu peste 25 ani, atunci cand un grup de prieteni a decis lansarea unui magazin de haine in centrul Bucurestiului, iar la scurt timp, au decis sa inaugureze si un atelier de creatie propriu unde au fost creionate idei, schite si povesti. Toate au fost transformate, in timp, in piese vestimentare rafinate, care au imbracat frumos siluete diferite, stiluri de viata radical opuse si caractere dintre cele mai variate, in toate momentele importante ale vietii. Asa a inceput istoria YOKKO. Conceptul de baza este crearea unui echilibru intre calitate, design, confort si o simplitate rafinata.

In prezent YOKKO este recunoscut datorita tinutelor de ocazie si business pe care le creeaza. Compania produce, anual, peste 10.000 sacouri, 20.000 de rochii, 50.000 de tricouri si bluze, dar si alte 12.000 de produse de imbracaminte.

Calitatea materialelor si atentia exagerata la detalii sunt ingredientele care au reusit sa impuna brandul YOKKO ca prima alegere vestimentara in randul femeilor de business, dar si a celor care trebuie sa participe la diverse ocazii in care dress code-ul este obligatoriu elegant. Compania colaboreaza cu furnizori din Italia, Spania, Franta si alte tari din Uniunea Europeana, pentru a asigura cea mai buna calitate a produselor.

Hainele YOKKO sunt apreciate in toata lumea si distribuite facil catre cliente prin curierul DHL Express in doar 2-5 zile. YOKKO detine 12 magazine in România, dintre care 9 in Bucuresti (printre care si un outlet) si cate unul in fiecare din zonele importante ale tarii: Constanta, Brasov, Cluj si Iasi. Colectia este saptamanal improspatata cu noi modele in tendinte anuntate catre toti clientii prin newslettere.

Dincolo de moda, YOKKO se implica si in organizarea si sustinerea evenimentelor culturale din România. La ultimele sapte editii ale Festivalului George Enescu, a fost partener oficial si a asigurat costumele echipei de organizare. De asemenea, in mod regulat, YOKKO sponsorizeaza si participa ca organizator la dezvoltarea unor asociatii si fundatii de cultura, spiritualitate si medicina alternativa pentru a sprijini promovarea unei societati cu valori inalte de frumusete si bunastare.

Sediu social

SC YOKKO FASHION SRL
Str. Sapte Drumuri 42
Sector 3, 031648 Bucuresti, Romania

CIF: RO7137693
Reg. Com.: J40/1195/1995

Telefon: +40 21 324.48.14
Fax: +40 21 324.48.14
Email: [email protected]

CONT LEI

IBAN: RO07 RZBR 0000 0600 0463 8322
RAIFFEISEN BANK
SWIFT: RZBRROBU

CONT EURO

IBAN: RO26 RZBR 0000 0600 0673 4926
RAIFFEISEN BANK
SWIFT: RZBRROBU

 
Close Cookie Setting

Setări Cookies


Cookie-urile sunt mici fisiere de text ce pot fi utilizate de catre site-urile web pentru a face utilizarea lor mai eficienta.Legea stipuleaza ca putem stoca cookie-uri pe dispozitivul dvs. In cazul în care ele sunt strict necesare pentru operarea acestui site. Pentru toate celelalte tipuri de cookie-uri avem nevoie de permisiunea dvs. Acest site utilizeaza diferite tipuri de cookie-uri. Unele cookie-uri sunt plasate de catre servicii parti terte care apar pe paginile noastre.

Declaratie cookie-uri actualizata in data de 06/10/2025
Necesare
Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
Preferințe
Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Statistici
Cookie-urile de statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-urile prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
Marketing
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.