languageROMANIALIVRARE GRATUITA PESTE 200 LeiCOSWISHLISTCONTUL MEU
LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZILE MAI MARI DE 200 Lei
ACASA / CUMPARA USOR

Intrebari frecvente

Comanda

Cum comand online?
Cum imi gasesc marimea potrivita?
Pot trimite un produs impachetat cadou?
Cum stiu daca comanda mea a fost plasata cu succes?

Plata

Ce metode de plata acceptati?
Cum platesc comanda cu ordin de plata?

Livrare

Cum trimiteti comenzile?
Care sunt costurile de livrare?
Pot sa urmaresc parcursul coletului?
Expediati comenzi in weekend-uri sau de sarbatori nationale?
Trebuie sa semnez pentru coletul primit?

Retururi si Schimburi

Cum returnez un produs comandat online?
Pot returna un produs achizitionat la pret promotional?
Cum schimb marimea unui produs comandat?

Cum comand online?

Cumpararea produselor online este usoara si distractiva!

Puteti alege produsele dorite fie navigand prin categoriile de produse sau prin colectie, utilizand bara de meniu de sus. Apasati pe imaginea produsului sau numele acestuia, alegeti masura dorita si adaugati produsul in cosul de cumparaturi. Puteti continua navigarea folosind linkul "Continua cumparaturile" sau, daca sunteti gata sa finalizati comanda, apasati pe "Vezi cosul de cumparaturi".

Pe pagina cosului de cumparaturi aveti posibilitatea sa stergeti produse individuale, sa modificati cantitatile comandate sau sa goliti cosul de cumparaturi, apasand pe "Goleste cosul de cumparaturi". De asemenea, puteti selecta curierul preferat din lista de curieri disponibili sau sa adaugati un cod promotional.

Finalizati comanda. Daca nu aveti un cont YOKKO, completati campurile din formularul "Date Livrare si Facturare". Daca deja aveti un cont YOKKO, puteti sa va autenficati, folosind adresa de email si parola pe care ati folosit-o la crearea contului.

Selectati metoda de plata dorita.

Cititi cu atentie Termenii si Conditiile de comanda online, inainte de plasarea comenzii. De fiecare data cand plasati o comanda la YOKKO, trebuie sa confirmati ca ati citit si ca sunteti de acord cu acesti Termeni si Conditii.

Plasati comanda. Dupa finalizarea cu succes a comenzii, veti primi o notificare automata pe email, cu sumarul comenzii d-voastra.


Cum imi gasesc marimea potrivita?

Puteti gasi sfaturile noastre de masurare si detalii despre masurile YOKKO aici.


Pot trimite un produs impachetat cadou?

Da, puteti trimite produse impachetate cadou. Serviciul de impachetare cadou este oferit de catre YOKKO gratuit.
Pe pagina de finalizare de comanda, introduceti o adresa de livrare diferita si lasati-ne observatiile d-voastra referitoare la aceasta comanda ca fiind un cadou, in sectiunea "Observatii".


Cum stiu daca comanda mea a fost plasata cu succes?

Atunci cand comanda d-voastra este plasata cu succes, veti primi o confirmare pe e-mail, cu sumarul comenzii.


Ce metode de plata acceptati?

Puteti gasi toate metodele de plata acceptate in magazinul online YOKKO, aici.

Cum platesc comanda cu ordin de plata?

Va vom trimite pe e-mail factura cu detaliile de plata, imediat ce comanda d-voastra va intra in procesare.

Cum trimiteti comenzile?

Puteti consulta lista cu toti curierii disponibili aici.

Care sunt costurile de livrare?

Puteti gasi lista cu tarifele noastre de livrare aici.

Pot sa urmaresc parcursul coletului?

Toate parcursurile coletelor expediate de catre YOKKO pot fi urmarite online.

Imediat ce comanda d-voastra se va expedia, veti primi un mesaj de confirmare cu un link catre siteul curierului, pentru a putea urmari parcursul coletului online.

Expediati comenzi in weekend-uri sau de sarbatori nationale?

Comanda d-voastra va fi expediata in urmatoarea zi lucratoare, dupa plasarea acesteia.

Puteti primi coletul in timpul zilelor lucratoare sau sambata. Curierul nu va face livrari duminica sau in zilele sarbatori nationale.

Pentru a beneficia de livrarea coletului sambata, va rugam sa ne lasati observatiile d-voastra, completand campul "Observatii", pe pagina de finalizare comanda.

Trebuie sa semnez pentru coletul primit?

Da. Toti curierii care livreaza comenzile d-voastra, necesita o semnatura de primire.
Puteti consulta lista cu toti curierii disponibili aici.

Cum returnez un produs comandat online?

Puteti gasi aici detalii suplimentare despre modalitatea de returnare sau schimb a unui produs comandat online.

Unele produse insa (exemplu - Cardul Cadou YOKKO) nu pot fi returnate, intrucat sunt realizate la comanda. Aceasta informatie este disponibila in sectiunea dedicata returnarii produsului, din pagina de descriere.

Pot returna un produs achizitionat la pret promotional?

Puteti sa returnati orice produs comandat din magazionul online YOKKO.

Puteti gasi aici detalii suplimentare despre modalitatea de returnare sau schimb a unui produs comandat online.

Unele produse insa (exemplu - Cardul Cadou YOKKO) nu pot fi returnate, intrucat sunt realizate la comanda. Aceasta informatie este disponibila in sectiunea dedicata returnarii produsului, din pagina de descriere.

Cum schimb marimea unui produs comandat?

Pentru moment, nu putem procesa schimburi de marimi pentru produsele comandate online.

Astfel, trebuie sa returnati produsul la noi si sa plasati o comanda noua pentru marimea necesara.

FII LA CURENT
Inscrie-te la newsletter
pentru noutati saptamanale
Vino alaturi de noi

LIVRARE INTERNATIONALA

Selectati regiunea dvs.
CONTINUA
ROMANA     ENGLISH